درباره ما

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

گروه آموزشی اپتیک، فوتونیک و الکترونیک (اپفا) با مدیریت دکتر حامد سقایی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و با استفاده از اساتید مجرب و نخبگان دانشگاهی و با نیت آموزش نرم افزارها و سخت افزارهای تخصصی در این حوزه و رفع مشکلات موجود فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نموده است.

 

آشنایی بیشتر با مدیر وب سایت:

حامد سقایی؛ مدیر این وب سایت دارای مدرک دکترا مهندسی برق - مخابرات هستند ایشان به ترتیب در سال های 84، 87 و 94 مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته مهندسی برق - الکترونیک اخذ نمودند که در در دو مقطع ارشد و دکترا با رتبه ممتاز فارغ التحصیل شدند. سپس با پیوستن به گروه مهندسی برق دانشگاه آلبرتا کانادا در سال 96 و 97 فرصت مطالعاتی و سپس دوره پسادکترا خود را در آنجا گذراندند. ایشان مولف اصلی بیش از 20 مقاله معتبر در حوزه های مخابرات نوری و بیسیم همچنین دو کتاب هستند که مهمترین اثر ایشان کتاب  53 پروژه کاربردی با میکروکنترلرهای AVR است.  نامبرده در سال 1385 موفق به کسب رتبه دوم مسابقات رباتیک کشوری شد و در سال 97 نیز به عنوان بهترین داور مجله Radioengineering انتخاب شدند و اکنون در حوزه طراحی ادوات مخابرات نوری مشغول به تحقیق هستند که این تحقیقات به صورت مشترک با اساتید دانشگاه‌های معتبر نظیر آلبرتا، وین استیت، و کوئینز در حال انجام است.

 

صفحات علمی مدیر وب سایت:

https://scholar.google.com/citations?user=zD_ctvMAAAAJ&hl=en

https://www.researchgate.net/profile/Hamed_Saghaei3

 

رسالت ما:

این گروه آموزشی اعتفاد دارد به جای انجام پروژه یعنی دادن ماهی به دست پژوهشگران و صنعت پیشگان (به عنوان مسکنی موقت) باید مطالب، نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف در این حوزه را با کمترین هرینه و بالاترین شاخص های کیفی آموزش دهد